środa, 2 lipca 2014

Lodowy Smok

Autor: George R.R. Martin
Tytuł: Lodowy Smok
Wydawnictwo: Zyski S-ka
Ocena: 2/10 (Bardzo słaba)

Dzisiaj rano w swojej kolekcji książek odkopałem pierwszą książkę autorstwa Geogre’a R.R. Martina, która skierowana jest dla dzieci . Historia opowiada o małej dziewczynce, która zaprzyjaźnia się z lodowym smokiem. I tyle mogę powiedzieć. Lektura ta otrzymała ode mnie ocenę dwa, czyli bardzo słabą. To najniższa nota, jaka pojawiła się dotychczas na moim blogu. A teraz uzasadnienie. Na początku planowałem podarować tej pozycji ocenę jeden, czyli beznadziejna. Nie zrobiłem tego jednak, ponieważ książka ma jedną pozytywną cechę – w środku znajdziemy naprawdę wspaniałe ilustracje autorstwa Yvonne Gilbert (Warto jednak zauważyć, że występują one tylko przy rozdziałach i każda jest taka sama ). To pociągnęło notę do góry. Powiem szczerze – dawno nie musiałem się starać znaleźć jakiekolwiek pozytywne  cechy żadnej lektury. Książka jest naprawdę słaba, a porażkę dodatkowo podwaja fakt, iż napisał ją wybitny pisarz lektur fantasy. Akcja jest jednopasmowa, nie występują żadne ciekawe czy wciągające wątki  ani zaskakujące zdarzenia. Pozycja zdecydowanie nie zasługuje na zakup. Posiadanie jej w swojej domowej bibliotece jest zwyczajną stratą miejsca. Pierwszy raz w historii bloga – nie polecam.

1 komentarz:

  1. Fajnie, że piszesz też o tych co ci się nie podobają ;)

    Obserwuję, może zrobisz to samo jeśli ci się spodoba i skomentujesz nowy post ? :)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń